2008年6月18日星期三

Tiada Tajuk

Sangat sibuk pada hari-hari ini.

Terdapat banyak projek, Pendidikan Moral, Pendidikan Jasmani dan sebagainya, menyebabkan saya tidak mampu menyiapkan kerja lain yang sudah dirancangkan seperti kerja-kerja aktiviti ko-kurikulum, menaip, membaca novel dan lain-lain lagi.

Kelmarin, saya sudah menyiapkan projek PJ dan separuh projek PM. Saya berasa sangat selesa.
Saya memberi saya sendiri bercuti pada hari ini.

Akan menjadi sibuk lagi esok, haizz...

11 条评论:

姵伊 说...

projek很烦人
要赶工也要顾整洁的

匿名 说...

好好加油哦 ^^

vermouth 说...

哈哈哈哈哈哈哈
………………………………
我的seni也没有做完……T_T
又要赶了……

匿名 说...

哈哈..怎麼寫馬來文了? XD

匿名 说...

怎么忽然变如此道地了?
放轻松吧长老。。。。

匿名 说...

锻练马来文= =
很好= =

匿名 说...

saya belum mula buat projek PM lagi.
sebab cikgu belum suruh kite buat pun.
tak tau bila nak mula.
nanti lagi lar sibuk.
cikgu ni.. mmg tak de otak punya!= =

aih.. gandakan lar usaha anda..

Sherry FengXue 说...

so many homeworks?
gambateh!

cherrie900910 说...

我比较喜欢你用华文写啦~

Herrick Q'more 说...

哈哈!
moral我已弄了3/4,
PJ弄完了!
你好笑耶!
怎么用国语书写?
是不是做projek做到疯了?
还是还没走出projek?

Sherry FengXue 说...

咔咔,你好!
我是吉打人..
从学海那儿乱游别人部落格的..
你是?